رد شدن به محتوای اصلی

پروژه های رایگان برای دانشجویان

پروژه های رایگان برای دانشجویان


دانلود پروژه تاکسی سرویس به زبان VB

Posted: 30 Nov 2009 02:35 AM PST

سلام به همه

امروز برنامه تاکسی سرویس به زبان VB 6 رو که توسط یکی از بازدیدکننده گان سایت ( علی نقی زاده ) به دستم رسیده , براتون آماده کردم .

نکته : امیدوارم این فرهنگ جا بیفته و دوستان حداقل پروژه هایی رو که در گذشته نوشتن و فکر میکنن به درد بقیه می خوره رو رایگان برای ما بفرستن .

در ضمن به جهت حمایت از شما برنامه نویسان عزیز از این پس پروژه هایی را که قصد فروش آن را دارید نیز در سایت قرار می دهیم .

تصویر موجود نیست

دانلود با لینک مستقیم در ادامه مطلب >>>

دانلود پروژه کامل سوکت نویسی (کلاینت)

Posted: 29 Nov 2009 01:44 PM PST

سلام

دوست عزیزی با نام مستعار دانشجوی IT

در خواست پروژه سوکت نویسی در ++C رو داده بود که امروز توی آرشیو پروژه هام به یک پروژه در همین زمینه بر خوردم و گذاشتم توی سایت . اگر این خوب نیست باید بگردم باز ببینم چیز بهتری پیدا میشه .

در این پروژه کلاینت اطلاعاتی را از یک فایل میخواند و به پورت ۸۰ یک آی پی (پروتکل http ) ارسال میکند و نتیجه را در فایل دیگری مینویسد. آدرس آی پی و نام فایل ورودی و نام فایل خروجی با آرگومانهای خط فرمان گرفته میشوند . این برنامه بر اساس پروتوکل http نوشته شده . بنابرین هر خط باید با r\n\ به پایان رسد و آخر دستورات هم با یک خط خالی مشخص میشود. از این برنامه به راحتی میتوانید به عنوان یک مرورگر استفاده کنید و خروجی صفحات یک سایت را گرفته و پردازش کرد.

دانلود با لینک مستقیم در ادامه مطلب >>>

دانلود پروژه محاسبه ی حقوق کارمندان به زبان vb

Posted: 29 Nov 2009 04:47 AM PST

پاسخ به به نظرات :
نویسنده: زائر
یکشنبه 8 آذر1388 ساعت: 13:2
پاسخ : دوست عزیز در حال حاضر پروژه دیبیرخانه به زبان VB رو موجود ندارم اما ممکنه دوستانی که به وب میان برای ما ارسال کنن .
یکشنبه 8 آذر1388 ساعت: 16:56 توسط:مریم
پاسخ : با ID یا ایمیل من تماس بگیرید تا بیشتر راهنمایی تون کنم .
----------------------------------------
خوب پروژه که گذاشتم خیلی ساده هستش اما برای کسانی که تازه کار هستن کد های خوبی داره , حتما دانلود کنید . البته فایل exe رو هم همراه پروژه گذاشتم .

دانلود با لینک مستقیم در ادامه مطلب >>>

دانلود نمودار ER سیستم رجاء همراه با توضیحات کامل

Posted: 29 Nov 2009 04:17 AM PST

خوب برای الان یک نمودار ER تکمیل گذاشتم که خیلی از دوستان درخواست داده بودن از طریق ایمیل .

در ضمن دوستان عزیز خواهشا اگه پروژه ای دارین برای ما از طریق بخش ارسال پروژه در بالا ارسال کنید با تشکر فراوان

دانلود با لینک مستقیم در ادامه مطلب >>>

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

Alef dot ir

Alef dot ir كاشاني: خوردبين بايد مي‌آمد درباره حوادث عاشوراي 88 تهران سخني با دادستان تهران ابعاد جدید کشته شدن یکی از مقتولین روزگذشته ناپدیدشدن یک خبرنگار خارجی بهزاد نبوی به اوین بازگشت جانتان را دوست دارید آنگولا نروید هواپیماها هم زمین را گرم می‌کنند عکس / ناهار نظامیان آمریکایی در افغانستان نفريه: مديرعامل استقلال نمی‌شوم سپاه تهران خواستار اشد مجازات شد ویتامین C روند فرایند پیری را کند می‌کند اخراج خطیب و مداح ایرانی از امارات حزب‌موتلفه: مردم به هتک‌حرمت پاسخ کوبنده می‌دهند تغيير استراتژي آمريكا در حمايت از اغتشاشات ايران نیمی از انگليسي‌ها پول گرم كردن خانه را ندارند تازه‌ترين شعر اميري اسفندقه درباره اتفاقات ديروز "اغتشاش‌گران دیروز تلفن ماهواره‌ای داشتند" در دانشگاه شریف 3 روز عزای عمومی اعلام شد پیش بینی امام (ره) از اغتشاشات مصدوم شدن بیش از60 نفر در حوادث دیروز گردهمایی دانشجویان در حرم امام (ره) تلاش يهوديان براي جلوگيري از پخش اذان كلاه‌كج: با دايي موفق می‌شویم رئيس موس

پروژه های رایگان برای دانشجویان

پروژه های رایگان برای دانشجویان ارسال دعوتنامه Google Wave Posted: 29 Nov 2009 01:11 AM PST سلام دوستان امروز از طرف گروه گوگل برای من دعوتنامه افتخاری ارسال شد . دوستانی که دعوت نامه می خوان کافیه یه پروژه دانشجویی به ایمیل من ارسال کنن تا دعوتنامه براشون بفرستم . اینجوری هم شما به نوایی میرسین هم همه بازدید کننده های سایت . موفق و پیروز باشد You are subscribed to email updates from دانلود انواع پروژه هاي دانشجويي To stop receiving these emails, you may unsubscribe now . Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

Jomalaat Hakimanhe

دیباچه ی جملات ناب از نظر گاندي هفت موردي که بدون هفت مورد ديگر خطرناک هستند: 1- ثروت ، بدون زحمت 2- لذت، بدون وجدان 3- دانش، بدون شخصيت 4- تجارت، بدون اخلاق 5- علم، بدون انسانيت 6- عبادت، بدون ايثار 7- سياست، بدون شرافت تقريبا همه ميتوانند در برابر فلاکت و بدبختي مقاومت کنند. اگر ميخواهي فردي را امتحان کني, به او قدرت بده." آبراهام لينکولن همه دوست دارند که به بهشت بروند, ولي کسي دوست ندارد که بميرد. جان لوييس تجربه اسمي است که افراد به اشتباهاتشان ميدهند. اسکار وايلد هميشه بين خود و همسرت بازه اي را نگاهدار تا به خواري گرفتار نشوي . اُرد بزرگ در زندگي ثروت حقيقي مهرباني است ، و بينوايي حقيقي خودخواهي . وينه طلوع و غروب عشق ، خود را به وسيل? درد تنهايي و جدايي محسوس مي سازد . لابروير فرودستان ، در بهترين هنگامه هم ، بهانه هاي فراوان ، براي انجام ندادن کار هاي خويش دارند . اُرد بزرگ اگر مشکلي داري، به دليل طرز فکر توست و تنها راهي که مي تواني مشکلات را براي هميشه حل کني، اين است که طرز فکرت را تغيير دهي. وين داير چ