رد شدن به محتوای اصلی

خبرنامه سایت خبری تحلیلی رویداد

خبرنامه سایت خبری تحلیلی رویداد

Link to سایت خبری تحلیلی رویداد

تظاهرات دولتی در قم برگزار خواهد شد

Posted: 22 Dec 2009 08:05 AM PST

پس از دو تظاهرات روز جمعه و امروز  در دفاع از علی خامنه ای ، رهبر جمهوری اسلامی که با حضور اندک جمعیت همراه شد حامیان دولت و رهبری در تدارک یک راهپیمایی با بسیج نیروهای از شهرهای مختلف در شهر قم هستند. به گزارش خبرنگار رویداد نیروهای حامی آقای علی خامنه ای با همکاری فرمانداری استان قم و حمایت نیروهیا شبه نظامی وابسته به سپاه فردا چهارشنبه دوم دی ماه از میدان امام خمینی در قم تا محل دفتر اقایان صانعی و منتظری به راهپیمایی خواهند پرداخت.

در این میان نیز به مدارس بخش نامه شده است که دانش آموزان  را جهت حضور در راهپیمایی آماده کنند. همچنین از هم اکنون تدارک برای حضور نیروهای بیشتر از شهرهای اطراف و خصوصا تهران دیده شده است.

اعلام آمادگی مقلدان آیت الله صانعی برای دفاع از مرجعیت

Posted: 22 Dec 2009 06:43 AM PST

به گزارش خبرنگار رویداد از قم در واکنش به تهدیدات اخیر ، هزاران تن از هواداران و مقلدان این مرجع جلیل القدر در قم و دیگر شهر های ایران با تماس به دفتر حضرت آیت الله صانعی آمادگی خود را برای حضور و دفاع از ایشان و مرجعیت بزگوار شیعه اعلام داشتند.
به گزارش خبرگزاری دولتی فارس از قم،‌ عده ای نیروهای پایگاه های مقاومت بسیج قم و تهران كه عصر امروز حركت اعتراض آمیز خود نسبت به شعارهای عزاداران در حاشیه تشییع حسینعلی منتظری علیه رهبر جمهوری اسلامی ، درمقابل بیت امام و در نزدیکی بیت آیت الله العظمی منتظری در قم تجمع کرده بودند، پس از تجمع در مقابل بیت حضرت آیت العظمی یوسف صانعی در قم به سردادن شعارهایی علیه وی پرداختند و فریاد زدند "شهر مقدس قم جای منافقین نیست".

همچنین در ادامه این تجمع حاضران در مراسمی نسبت به امضای طوماری در مقابل بیت مرجع جلیل القدر شیعه حضرت آیت الله العظمی یوسف صانعی خطاب به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ، از تشکل های اصولگرای حامی رهبری، به شرح زیر اقدام كردند: "ما مردم انقلابی و طلاب حوزه علمیه قم از جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه می‌خواهیم همانگونه كه بارها در مواقع حساس به نقش تاریخی و انقلابی خود عمل كرده است نسبت به اعلام عدم صلاحیت مرجعیت شیخ یوسف صانعی اقدام كرده و شر این فتنه را از سر مسلمانان كم كند."

تجمع نیروهای شبه نظامی در قم و اظهار نگرانی خانواده آیت‌ الله منتظری

Posted: 22 Dec 2009 05:40 AM PST

در حالی که گروهی از هواداران آقای علی خامنه ای در قم در اعتراض به شعارهای مطرح شده در تشییع جنازه آیت الله منتظری تظاهرات می کنند، خانواده آقای منتظری نگران حمله احتمالی آنها به بیت هستند.
خبرگزاری فارس که از دولت ایران حمایت می کند، روز سه شنبه اول دی در گزارشی نوشته است که گروهی از هواداران رهبر ایران قم قصد دارند در اعتراض به شعارهایی که در جریان تشییع جنازه آقای منتظری علیه رهبر و مسئولان دولت ایران داده شد، از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت محلی در مقابل بیت آیت الله خمینی "تجمع و راهپیمایی" کنند.
بیت آیت الله خمینی در میدان روح الله قم، در فاصله حدود یک کیلومتری بیت آیت الله منتظری واقع است.

احمد منتظری، فرزند آیت الله منتظری در مورد وضعیت فعلی دفتر و بیت او به بی بی سی فارسی گفت: "صبح موانعی ایجاد کردند اما پس از مذاکراتی که با مسئولان داشتیم، موانع را برداشتند و رفت و آمد عادی بود تا ظهر که نماز جماعت برگزار کردیم".

او که حدود ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران با بی بی سی گفت و گو می کرد، گفت: "الآن هیچ مزاحمتی وجود ندارد، اما بعد از ظهر قرار است در مقابل بیت امام تظاهراتی در اعتراض به شعارهایی که در تشییع جنازه آیت الله منتظری داده شد برگزار شود".

احمد منتظری گفت که با مسئولان استانداری قم در تماس است و انتظار دارد آنها امنیت دفتر و بیت آقای منتظری را تأمین کنند. او همچنین گفت که خانواده آقای منتظری مراسمی در روزهای سوم و هفتم درگذشت او برگزار نخواهند کرد.
روز دوشنبه و پس از پایان مراسم تشییع جنازه آیت الله منتظری، درگیری های پراکنده ای در اطراف دفتر و بیت او اتفاق افتاد.

برخی گزارش ها از پاره کردن پوسترها و نمادهای عزاداری نصب شده به در و دیوار بیت و شکستن شیشه های حسینیه توسط هواداران دولت حکایت داشت که از شعارهای تندی که گروهی از تشییع کنندگان علیه آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران می دادند، خشمگین شده بودند.
گزارش هایی هم از حضور اعتراضی این گروه شبه نظامی از هواداران رهبر مقابل منزل آیت الله یوسف صانعی منتشر شده است.

احضار بیش از 230 دانشجوی دانشگاه آزاد نجف آباد به کمیته انضباطی

Posted: 21 Dec 2009 07:43 PM PST

در ادامه ی احضار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به کمیته ی انضباطی، امروز دوشنبه سی ام آذر ماه، بیش از 50 دانشجو به کمیته ی انضباطی این دانشگاه فراخوانده شدند.
اتهام این افراد شرکت در تجمع 16 آذر عنوان شده است.

گفتنی ست، بنابر گزارشات برخی احضار شدگان، در مجموع 230 نفر از دانشجویان در این موج جدید، به کمیته ی انضباطی این دانشگاه فراخوانده شده اند. بر اساس این گزارشات، انتظار می رود تا اواخر هفته ی آینده، روند احضار دانشجویان و برگزاری جلسات کمیته ی انضباطی به طول بیانجامد.

در تحولی دیگر، 15 نفر از دانشجویان همین دانشگاه طی دو هفته ی گذشته به ستاد خبری اداره ی اطلاعات شهرستان نجف آباد احضار و مورد بازجویی قرار گرفتند. اتهام مشخصی برای این افراد ذکر نشده است. 

در حق یک آیت الله

Posted: 21 Dec 2009 06:04 PM PST

کوشان ، وبلاگ نویس حنفی مذهب
آیت الله العظمی حسینعلی منتظری از جمله فقهای بزرگی است که دین خود را به دنیایشان نفروختند. در میان عالمان دینی که به نام دین خدمت سلاطین می کنند، و به  نام شرع، به نظامها و آدمهای فاسد مشروعیت می دهند، و به نام گسترش دینداری به آدمکشی و انتحار روی آورده اند، کسانی چون آیت الله منتظری آبروی شریعت هستند.

ابوحنیفه، فقیه بزرگ، از خدمت  به خلیفهء ستمگر فراری بود، اما امروزه  در کشور ما علمای حنفی که در فقه از شیوهء وی پیروی می نمایند، نماد تحجر و دین فروشی و کرنش در مقابل قدرت هستند. در پای هر سندی که دولت بگوید و برای مشروع جلوه دادن تمام نا مردمی های آن امضای یکی از این علمای درباری دیده می شود.

در انتخابات اخیر ریاست جمهوری افغانستان، سند اعلام نتایج را یکی از علمای دینی در کمیسیون انتخابات انشاء فرمودند، و اکنون به پاس این خدمت چشمداشت آن دارد که در منصبی گمارده شود. حریت و آزادگی که خصوصیت فقهای متهور بود، در میان بسیاری از فقیهان مرده است، اما در این میان، کسانی چون آیت الله منتظری نادر اند، چه در قم، چه در نجف، چه در دیوبند، چه در الازهر.

منتظری را به عنوان یک فقیه وارسته باید ستود،  در اوج قدرت به خاطر دفاع از حقوق آدمیان  با دوستان و همرزمانش و دستگاه حاکم که وی نیابت رهبری آن را داشت در افتاد، و به بیراهه رفتن انقلابی که می خواست آزادی بیاورد و حقوق آدمیان را پاس بدارد هشدار داد.من که سنی حنفی ام، همواره وی را ستوده ام،وی ورای مذهب بود، فقیه ما بود.
روحش شاد و یادش گرامی باد

آقای خامنه ای ! یارانتان فریبتان می دهند

Posted: 21 Dec 2009 07:56 PM PST

سردبیر روزنامه کیهان در گزارش های مختلفی از مراسم به خاکسپاری مرجع عالی قدر و آزادی خواه حضرت آیت الله منتظری نوشت که شرکت کنندگان در این مراسم تنها 5000 هزار نفر بودند.
این روزنامه همچنان مدعی شد که اکثریت شرکت کنندگان مگر 200 و اندی از هواداران آیت الله خامنه ای بودند که به "عشق رهبری" در این مراسم شرکت کردند.

جای بسی خوشحالی است که رهبر ایران پس از "پیرمرد مفلوک" خطاب کردن آیت مرجع جلیل القدر جهان تشییع به آن سخن نا صواب خود پی برد و هوادارانش را به این مراسم فرستاده است.
همان چند هزار نفری که جمعه پیش نیز در مقابل دانشگاه تهران به "عشق رهبری" جمع شدند و علیه سران جنبش سبز ایران شعار دادند. گرچه کیهان آن چند هزار نفر را جمعیت میلیونی نامید اما حتی رسانه های اصولگرا نیز از تکرار این دروغ پرهیز کردند.

اما چه می شود که روزنامه تحت امر رهبر جمهوری اسلامی سیل خروشان جمعیت را نمی بیند و تنها نزدیک به 5000  نفری که به "عشق رهبری" آمده بودند را محاسبه می کند؟
این شیوه برخورد می تواند نشان از دو نوع برداشت داشته باشد: اول اینکه به باور آقایان جز این 5000 هزار نفر باقی محسوب نمی شوند و در حساب نمی آیند. همانند اتفاقی که در جریان انتخابات نیز رخ داد و البته عواقبش همچنان دامنگیر حکومت است.
احتمال دوم اینست که کیهان در حال فضا سازی برای حامیان رهبری و حتی خود رهبری است. اما آیا حامیان رهبری چشمشان به خیل انبوه جمعیت نیفتاده است؟ آیا آنها شعارهای مردم را نشنیده اند و برای دیگران بازگو نکرده اند؟
آیا آنها ندیدند که در جمعه گذشته در برنامه ای که قرار بود از امام و رهبری تجلیل گردد حتی به قدر نمازگزاران معمولی هر هفته تهران نیز شرکت کننده نداشت؟
مراسمی که موجبات وهن امام و همچنین نشان از دلخوری و بی اعتمادی  مردم و حتی هواداران رهبری ، از ایشان و اطرافیانشان بود.

کیهان و کیهانیان در حق رهبر ایران خوبی نمی کنند. آنها گرچه ردای حمایت از آقای علی خامنه ای را بر تن دارند اما براستی دشمن واقعی ولایت وی هستند.
یارانی که حقیقت را نمی بینند و واقعیت را انکار می کنند، از دشمنان و مخالفانی که واقعیت را به انسان نشان می دهند دوست ترند. که "دشمن دانا بلند می کند ، بر زمینت می زند نادان دوست".

آقای خامنه ای! دیروز "عاشقان رهبری" در خیل و سیل جمعیت صدها هزار نفری به چشم نیامدند و حالا کیهانیان می خواهند به معجزه ای آنان را بنمایانند. اما باور کنید اینان نه دلسوز و حامی شما که از دشمنانتان به تخریب شما حریص ترند.

به شما به حکم وظیفه ی شرعی "امر به معروف می کنیم" که بار دیگر تصاویر واقعی حضور مردم را ببینید و شعارهایشان را بشنوید شاید که افاقه کند و در راهی پای بگذارید که همچون حضرت آیت الله منتظری - که این عبارت "حضرت آیت الله" نه به او جلال و جبروت داد که برعکس قدر این عبارت از بزرگی این مرد وزن گرفت- در آرامش در خاک قرار بگیرید و دعای خیر میلیون انسان بدرقه راهتان باشد.

شاید هنوز هم دیر نشده باشد.

کیهان: عزاداران به عشق رهبر آمده بودند

Posted: 21 Dec 2009 07:55 PM PST

کیهان مدعی شد هواداران علی خامنه ای در قم با حمله به محل برگزاری مراسم ختم آیت الله منتظری و اشغال آن اعلام کردند به عشق رهبر از برگزاری این مراسم جلوگیری می نمایند.
همچنین روزنامه کیهان در شمار امروز سه شنبه اول دی ماه خود نوشت: "در پی سوءاستفاده جماعت اندكی كه به دعوت قبلی سران فتنه برای بهره گیری تبلیغاتی از تشییع جنازه آیت الله منتظری به قم آمده و شعارهای ساختارشكنانه سر داده بودند ، دیشب مردم قم با حضور در مسجداعظم این شهر كه محل برگزاری مراسم ختم آقای منتظری بود، فرصت سوءاستفاده را از پیاده نظام سران فتنه سلب كردند."

کیهان تصریح کرد: "جمعیت انبوه با شعارهای؛ این همه لشكر آمده، به عشق رهبرآمده، خونی كه در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریكا و... اعلام كردند به سران فتنه اجازه نمی دهند حضور آنها در تشییع جنازه آیت الله منتظری كه در پی پیام رهبرمعظم انقلاب صورت پذیرفته است را به حساب خود بنویسند."

این روزنامه وابسته به علی خامنه ای ، رهبر جمهوری اسلامی، مدعی شد: "گفتنی است رسانه های بیگانه و سایت های ضدانقلاب با انتشار تصاویری از جمعیت تشییع كننده پیكر آیت الله منتظری و حذف پلاكاردها و تصاویر بزرگ امام و رهبری كه جمعیت برای نشان دادن علت حضور خود در مراسم تشییع به همراه آورده بودند، تلاش كردند آنها را به عنوان حامی سران فتنه جا بزنند."

کیهان در خبری دیگر مدعی شده بود که تعداد عزاداران و شرکت کنندگان در مراسم خاکسپاری آیت الله منتظری 5000 نفر بود که تنها 200 نفر از آنها را هواداران این مرجع تشکیل می دادند.

اعلام برنامه های مراسم سراسری عاشورا و تاسوعای سبز

Posted: 21 Dec 2009 04:48 PM PST

یک منبع آگاه گفت این احتمال وجود دارد که روز پنجشنبه این هفته از سوی رهبران جنبش سبز و برخی مراجع جلیل القدر شیعه به عنوان بزرگداشت مرجع آزاده حضرت آیت الله منتظری به عنوان روز تعطیل و عزای عمومی اعلام گردد.
به گزارش خبرنگار رویداد برنامه ویژه روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی و همچنین مسیرهای دسته های عزاداری تهیه شده و بزودی اعلام خواهد شد.

با توجه به همزمانی عاشورا با هفتمین روز درگذشت جانسوز حضرت آیت الله العظمی منتظری ، برنامه های ویژه ای برای این روز در شهرهای مختلف تدارک دیده شده است.
همچنینن شعارها و پلاکارهای پیشنهادی نیز تهیه شده که به مرور در دسترس کاربران اینترنت برای تکثیر و توزیع در دسته جات عزاداری و مردم عزادار حامی جنبش سبز مردم ایران قرار خواهد گرفت.

گزارش تصویری از مراسم خاکسپاری حضرت آیت الله منتظری

Posted: 21 Dec 2009 04:11 PM PST

دیروز در شهر قم و چندین شهر دیگر ایران صدها هزار نفر در سوگ رحلت جانسوز مردی عزادار بودند که حقیقت را قربانی مصلحت ننمود و برای برقراری عدالت و حفظ حقوق انسانها از قدرت و همه انتیازهای دنیوی چشم پوشی نمود. آیت الله منتظری در میان جمعیت چند صد هزار نفری عزاداران در خاک وطن آرام گرفت.
عکسها از خبرگزاری مهر و بی بی سی فارسی منتشر شده است. برای دیدن عکسهای در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید.

روزنامه وابسته به رهبری: عزاداران 5000 نفر بودند

Posted: 21 Dec 2009 05:24 PM PST

روزنامه کیهان در گزارشی مدعی شد دیروز تنها 5000 نفر در مراسم خاکسپاری حضرت آیت الله منتظری شرکت نمودند. روزنامه کیهان چاپ تهران که مدیر مسوول آن حسین شریعتمداری نماینده علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی است ، در شماره امروز سه شنبه یک دی ماه خود نوشت: "مطابق گزارش های خبرنگاران كیهان جمعیت تشییع كننده پیكر آقای منتظری كه حداكثر حدود 5000 نفر تخمین زده می شود، پس از تدفین پیكر ایشان بلافاصله متفرق شدند و اصلاح طلبانی كه با هدف ایجاد "یک تجمع مردمی بزرگ" از تهران راهی قم شده بودند عملاً در دستیابی به هدف خود به طور كامل ناكام ماندند."

در ادامه این گزارش با اشاره به اینکه پخش قابل توجه ای از این 5000 نفر را طلاب و بسیجیان هوادار علی خامنه ای تشکیل می دادند ، تصریح شده است: "پس از تدفین پیكر آیت الله منتظری، اكثر حاضران در مراسم متفرق شدند و تنها جمعیتی حدود 200 نفر كه از قبل سازماندهی شده بودند جلوی حرم مطهر حضرت معصومه(س) تجمع كرده و به سر دادن شعارهای افراطی پرداختند. این اقدام از جانب این عده معدود، با واكنش فوری خیل طلاب و فضلای جوان و بسیجیان حوزه علمیه قم مواجه شد، به طوری كه چند هزار نفر از آنان به جانب تجمع كوچك آشوبگران حركت كرده و آنها را با شعارهایی چون"«شهر مقدس قم جای منافقین نیست" پراكنده ساختند."

 pn0433.jpg pn0434.jpg pn0436.jpg
  روی عکسهای کلیک کنید . عکسهای بیشتری را در اینجا ببینید

این در حالی است که خبرگزاری های اصولگرا  و مستقل همچون ایسنا ، عصر ایران ، مهر و آینده جمعیت عزاداران را صدها هزار نفر بر آورد نمودند. تصاویر و ویدیوهای بیشمار نیز بر حضور صدها هزار نفر تاکید می کنند

مراسم بزرگداشت آیت الله منتظری در اصفهان

Posted: 21 Dec 2009 12:35 PM PST

به مناسبت درگذشت فقیه عالیقدر حضرت آیت الله العظمی منتظری، مراسم ترحیمی از سوی حضرت آیت الله طاهری در اصفهان برگزار می شود. 
بر اساس این گزارش، این مراسم روز چهارشنبه دوم دی ماه از ساعت 8:30 تا 11:30 صبح در مسجد سید اصفهان واقع در خیابان مسجد سید برگزار خواهد شد.

تعدادی از شعارهای اعتراضی عزاداران در قم

Posted: 21 Dec 2009 12:26 PM PST

در مراسم خاکسپاری آیت الله منتظری که امروز صبح با حضور صدها هزار تن از عزاداران برگزار شد شعارهای تندی علیه رهبر ایران شنیده شد.
به گزارش خبرنگار رویداد از قم بسیاری از حاضرین در هنگام قرائت سخنان علی خامنه ای علیه وی شعار دادند. این اتفاق در شهر قم که به عنوان مرکز اسلامی جهان تشییع محسوب می گردد بی سابقه است.

در میان عزادارنی که برای خاکسپاری آیت الله منتظری آمده بودند روحانیون بسیاری دیده می شدند که با شعارهای جمعیت همراهی می کردند. همچنین هزاران پلاکارد در دستان مردم مشاهده می شد که در آن نسبت به رفتار علی خامنه ای اعتراض نموده بودند.
تصاویری بسیاری از آیت الله منتظری و میر حسین موسوی و پارچه های سبز و مشکی نیز توسط حاضران حمل می شد.

بخشی از این شعارهای مردم حاضر در مراسم تشییع و خاکسپاری در ادامه می آید:

منتظری مظلوم ، آزادیت مبارک
عزا عزاست امروز ، روز عزاست امروز ، مرجع سبز ایران ، پیش خداست امروز
ای رهبر آزاده ، تجاوز هم آزاده؟
تجاوز ، جنایت ، مرگ بر این ولایت
وصیت منتظری ، مرگ بر این دیکتاتوری
تجاوز توی زندان ، اینم بود توی قرآن؟؟
نه بسیج، نه سپاه ، نه جنتی، نه مصباح
ابولفضل علمدار ،  دیکتاتورو برش دار
این همه لشکر آمده ، علیه رهبر آمده
اوین شده دانشگاه ، ایران شده بازداشتگاه
عکس خمینی بر سر نیزه هاست ،  مرگ بر این حکومت عمر و عاص
این ماه ماهه خونه ، یزید سرنگونه
منتظری زنده است ، مرجع پاینده است
دیکتاتور بداند ، منتظری زنده است
منتظری نمرده ، دیکتاتوره که مرده
اگر امام حالا بود ، شک نکنید با ما بود
یا حضرت معصومه ، منتظری مظلومه
یا حجه ابن الحسن ، ریشه ظلمو بکن
تسلیت عقده ای ، نمی خوایم ، نمی خوایم
مرگ بر دیکتاتور

لغو ختم آیت‌ الله‌ منتظری و هتك دفترآیت‌ الله‌ صانعی

Posted: 21 Dec 2009 11:16 AM PST

مراسم خاکسپاری آیت الله حسینعلی منتظری با حضور جمعیت بزرگی از هوادارانش و شخصیت های مذهبی و سیاسی ایران در قم برگزار شد، اما به گفته فرزند آقای منتظری، پس از پایان این مراسم بیت او به محاصره نیروهای انتظامی و نظامی در آمد.همچنین با هجوم گروهی از مخالفان آیت الله منتظری مجلس ختم وی بصورت نیمه تمام لغو شد.
بنابراین گزارش از عصر امروز حدود دوهزار نفر از مخالفان آیت الله منتظری در مسجد اعظم حضور یافته وبا سردادن شعارهایی مانع از برگزاری مجلس ختم وی شدند.

مجلس ختم پس از قرائت قران ومداحی مدیرتبلیغات آستانه نیمه تمام لغو شد وجمعیت مذكور با هجوم به سوی دفتر آیت الله منتظری وآیت الله صانعی اقدام به پاره كردن پلاكاردها وپایین كشیدن تابلوی دفتر كردند. نیروی انتظامی حاضر در صحنه برخورد خاصی با مخالفان آیات منتظری وصانعی نكرد.

سعید منتظری به بی بی سی فارسی گفت که اعضای خانواده مطلع شده اند که مسجد اعظم از ساعت ها قبل، توسط نیروهای بسیج و سپاه پر شده و به همین دلیل مراسم دوشنبه شب را لغو کرده اند.

او در مورد وضعیت اطراف بیت آقای منتظری گفت: "اطراف منزل مثل حکومت نظامی شده است و انواع و اقسام نیروهای نظامی و انتظامی با سپر و باتوم در آنجا مستقر شده اند و اجازه رفت و آمد به بیت را نمی دهند".

مراسم تشییع آقای منتظری که از حدود ساعت ۹ صبح روز دوشنبه از برابر خانه او آغاز شده بود، در آرامش نسبی برگزار شد، اما پس از پایان مراسم، درگیری های پراکنده و محدودی در اطراف بیت آقای منتظری اتفاق افتاد.

برخی شایعات از چراغ سبز یكی از مسئولان ارشدقم به این گروه برای برخورد با بیت آیت الله منتظری پس از خاكسپاری جنازه حكایت داشت.
صبح امروز نیز مسئولان از حضور آیت الله صانعی در مراسم خاكسپاری آیت الله منتظری ممانعت بعمل آوردند.

گفتنی است امروز پیامک هایی با متن برقراری تجمع در مسجد اعظم مقارن با نماز مغرب علیه فتنه منافقان از سوی برخی مراكز خاص ارسال شده بود.

حمله نیروهای شبه نظامی به خودروی میر حسین موسوی

Posted: 22 Dec 2009 06:46 AM PST

پیش از ظهر امروز به هنگام بازگشت مهندس میر حسین موسوی از مراسم تشییع  آیت الله منتظری گروهی از موتور سواران لباس شخصی به وسیله نقلیه حامل وی حمله كردند كه بر اثر آن یكی از همراهان مهندس موسوی به صورت سطحی زخمی شد.
حدود ساعت 11صبح امروز مهندس موسوی وهمراهان وی پس از شركت در مراسم تشییع پیكر آیت الله منتظری و دیدار با آیت الله صانعی در هنگام حركت به سوی تهران با حمله تعدادی از لباس شخصی ها مواجه می شوند.

افراد مذكور با فحاشی وپرتاب لنگه كفش بسوی مهندس موسوی قصد متوقف كردن وی را داشتند كه درنهایت یك گروه موتور سوار با تعقیب خودروی وی اقدام به پرتاب اشیا فلزی بسوی شیشه های خودرو كرده كه در اثر شكستن شیشه ها یكی از نزدیكان مهندس موسوی بصوررت سطحی زخمی شده اما وی آسیب ندیده وبه تهران باز می گردد.

گفته می شود شب گذشته شورای تامین استان قم به مهندس موسوی ومهدی كروبی اعلام كرده بود كه قادر به تامین امنیت آنان نبوده واز آنان خواسته بود از حضور در مراسم امروز خودداری كنند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

Alef dot ir

Alef dot ir كاشاني: خوردبين بايد مي‌آمد درباره حوادث عاشوراي 88 تهران سخني با دادستان تهران ابعاد جدید کشته شدن یکی از مقتولین روزگذشته ناپدیدشدن یک خبرنگار خارجی بهزاد نبوی به اوین بازگشت جانتان را دوست دارید آنگولا نروید هواپیماها هم زمین را گرم می‌کنند عکس / ناهار نظامیان آمریکایی در افغانستان نفريه: مديرعامل استقلال نمی‌شوم سپاه تهران خواستار اشد مجازات شد ویتامین C روند فرایند پیری را کند می‌کند اخراج خطیب و مداح ایرانی از امارات حزب‌موتلفه: مردم به هتک‌حرمت پاسخ کوبنده می‌دهند تغيير استراتژي آمريكا در حمايت از اغتشاشات ايران نیمی از انگليسي‌ها پول گرم كردن خانه را ندارند تازه‌ترين شعر اميري اسفندقه درباره اتفاقات ديروز "اغتشاش‌گران دیروز تلفن ماهواره‌ای داشتند" در دانشگاه شریف 3 روز عزای عمومی اعلام شد پیش بینی امام (ره) از اغتشاشات مصدوم شدن بیش از60 نفر در حوادث دیروز گردهمایی دانشجویان در حرم امام (ره) تلاش يهوديان براي جلوگيري از پخش اذان كلاه‌كج: با دايي موفق می‌شویم رئيس موس

پروژه های رایگان برای دانشجویان

پروژه های رایگان برای دانشجویان ارسال دعوتنامه Google Wave Posted: 29 Nov 2009 01:11 AM PST سلام دوستان امروز از طرف گروه گوگل برای من دعوتنامه افتخاری ارسال شد . دوستانی که دعوت نامه می خوان کافیه یه پروژه دانشجویی به ایمیل من ارسال کنن تا دعوتنامه براشون بفرستم . اینجوری هم شما به نوایی میرسین هم همه بازدید کننده های سایت . موفق و پیروز باشد You are subscribed to email updates from دانلود انواع پروژه هاي دانشجويي To stop receiving these emails, you may unsubscribe now . Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

Jomalaat Hakimanhe

دیباچه ی جملات ناب از نظر گاندي هفت موردي که بدون هفت مورد ديگر خطرناک هستند: 1- ثروت ، بدون زحمت 2- لذت، بدون وجدان 3- دانش، بدون شخصيت 4- تجارت، بدون اخلاق 5- علم، بدون انسانيت 6- عبادت، بدون ايثار 7- سياست، بدون شرافت تقريبا همه ميتوانند در برابر فلاکت و بدبختي مقاومت کنند. اگر ميخواهي فردي را امتحان کني, به او قدرت بده." آبراهام لينکولن همه دوست دارند که به بهشت بروند, ولي کسي دوست ندارد که بميرد. جان لوييس تجربه اسمي است که افراد به اشتباهاتشان ميدهند. اسکار وايلد هميشه بين خود و همسرت بازه اي را نگاهدار تا به خواري گرفتار نشوي . اُرد بزرگ در زندگي ثروت حقيقي مهرباني است ، و بينوايي حقيقي خودخواهي . وينه طلوع و غروب عشق ، خود را به وسيل? درد تنهايي و جدايي محسوس مي سازد . لابروير فرودستان ، در بهترين هنگامه هم ، بهانه هاي فراوان ، براي انجام ندادن کار هاي خويش دارند . اُرد بزرگ اگر مشکلي داري، به دليل طرز فکر توست و تنها راهي که مي تواني مشکلات را براي هميشه حل کني، اين است که طرز فکرت را تغيير دهي. وين داير چ